Buradasin : Anasayfa>>Yazı Tura

“Yazı Tura” için 19 Yorum


  1. hüseyin cebel
    Yorum 5 Temmuz 2010 Saat 7:19 pm eklenmiştir.

    gerçekten güzel bi senaryoo takdir ettim bu adama her rol yakışıyor kenan imarzalioğluna…..helal



  2. tolga ceylan
    Yorum 26 Aralık 2010 Saat 1:30 pm eklenmiştir.

    süper filim cok güzel lmuş



  3. bakış şahin
    Yorum 12 Ocak 2011 Saat 11:06 pm eklenmiştir.

    harika tek kelimeyle



  4. A. Kalyoncu
    Yorum 21 Şubat 2011 Saat 2:48 am eklenmiştir.

    Öncelikle sitenizde kayıt oldukça kaliteli. Hiç sorunsuz izledim. Teşekkür ederim. Film gerçekten de yaşadığımız kendi çağımızı anlatıyor. Kendi tarihimiz bu bizim. Uğur Yücel’e tüm oyunculara nice iyi filmler…



  5. ali aydın
    Yorum 9 Nisan 2011 Saat 11:32 am eklenmiştir.

    gazi olmayın çünkü gazi olanlar ya cezaevinde ya intihar etmiş bu vatan için gazi falan olma filmin ana fikri bunu veren uğur yücele ne denir siz bulun….



  6. ezel---arapp
    Yorum 20 Nisan 2011 Saat 4:45 pm eklenmiştir.

    yürübe ankaralı kim tutar seniiiiiiii



  7. baran
    Yorum 26 Nisan 2011 Saat 6:04 pm eklenmiştir.

    bu filim gerçekçi bir filim bunu yapan uğur yücele elerine sağlık diyorum kutluyorum



  8. Evren
    Yorum 21 Mayıs 2011 Saat 10:28 pm eklenmiştir.

    Arkadaşlar filmin müziklerini Erkan OĞUR yapmıştır. Bir filmin atmosferini güçlendiren en büyük etmendir filmin müzikleri. Zaten hayatımıza anlam katan şey değil mi sesler..



  9. EMRİYE
    Yorum 11 Haziran 2011 Saat 11:18 am eklenmiştir.

    ÇOK ŞEKİLCİ Bİ FİLM OLMUS



  10. hüseyin
    Yorum 2 Temmuz 2011 Saat 1:44 am eklenmiştir.

    tek kelimeyle on numara



  11. doğuş
    Yorum 5 Temmuz 2011 Saat 11:12 pm eklenmiştir.

    bu olgun şimşek ben türkiyenin en büyük oyuncusu



  12. altay
    Yorum 17 Temmuz 2011 Saat 4:52 pm eklenmiştir.

    gerçekten süper bizim nevşehiri anlatmış başşında



  13. mehmet ali karakuş
    Yorum 20 Temmuz 2011 Saat 10:44 am eklenmiştir.

    gercektek güzel bir film olmuş kenan imirzalı olglu herzaman ki gibi işinin hakkını vermiş tbrkler…



  14. can
    Yorum 5 Ağustos 2011 Saat 12:20 pm eklenmiştir.

    karının hakkını werio abi yhaaaaaa:D



  15. mustafa
    Yorum 5 Ağustos 2011 Saat 3:40 pm eklenmiştir.

    daha öncede izledim bu filmi müthiş bi film etkilemmemk elde degil..



  16. mehmet
    Yorum 30 Ağustos 2011 Saat 5:37 pm eklenmiştir.

    bence hiç hoş bi film olmamış tüm gazilerimiz kafayı yemiyo bu vatan içib kanını vereni bu vatan sonuna kadar destekliyo…..



  17. ramazan
    Yorum 22 Ekim 2011 Saat 10:05 am eklenmiştir.

    super olmus filim ben kazakistandan ramazan allaha hergun dua ediyorum turkiyede yasamak icin turkiye kurban olayim



  18. aliekber kahraman
    Yorum 8 Kasım 2011 Saat 4:56 pm eklenmiştir.

    UĞUR YÜCEL YAZARSA.KENEN İMİRZALIOĞLU VE OLGUN ŞİMŞEK OYNARSA BU FİİLM BÖYLE OLUR İŞTE EMEKLERİ GEÇENE TEŞEKKÜRLER



  19. yusuf teke
    Yorum 17 Aralık 2011 Saat 11:45 am eklenmiştir.

    hiş bişe yok


Yorumunuz »

Adınız

E-Posta Adresiniz



© 2009 İyitürk.net - O bir tutku

Sohbet, iyiturk.net, chat, sohbet alani, film, video, dizi, biyografiler

XHTML | CSS | | Sitemap

Web Stats

sohbet siteleri ggo futbol oyna saltanat metin2 pvp serverler Emek serverler Kızıl ordu oyna farmville oyna wot bombom pvp minecraft bola legend online transformice pvp minecraft pvp serverler Android oyun hileleri Yasal Uyarı : Sitemizde YayınLanan Videolar Bazı Paylasım Sitelerinde Yapılmakdır bu Yuzden yasal Uyarıa Tabi TutuLamaz Hak Sahiplerin İstegiyLe Videolar İletisim İle iletisime Gecerek Kaldırılır